Δευτέρα 8 Απριλίου 2013

Δ.Στεφανής : Το είπε κι έγινε..!




 Η πρώτη φορά που φιλοξενήθηκε στο blog ήταν 1η Δεκεμβρίου 2011, την προηγούμενη σεζόν δηλαδή όπου η ανδρική μας ομάδα αγωνιζόταν στο πρωτάθλημα της Δ’ Εσκανά και τότε εκτός των άλλων δήλωσε ΄΄Με τον Παννεαπολικό στην Β’ Εσκανά΄΄…15 μήνες αργότερα κ η ομάδα του Παννεαπολικού πανηγυρίζει την άνοδο στην Β’ Εσκανά, οπότε ο Δημήτρης Στεφανής μέλος του ανδρικού τμήματος αυτές τις δύο πολύ πετυχημένες σεζόν είναι πάλι κοντά μας να μας πει το μυστικό της επιτυχίας και που στήριζε την αρχική του δήλωση-στόχο..



-Το είπες και έγινε..



Δ.Σ.: Έτσι είναι.. ευτυχώς τα γραπτά μένουν.. Τι να πω, η χαρά μου είναι πάρα πολύ μεγάλη που οι στόχοι επετεύχθησαν και η ομάδα είναι εκεί που της αξίζει κρίνοντας από την οργάνωση, την διοικητική σταθερότητα αλλά και τις εγκαταστάσεις που έχει, το βασικότερο όλων βέβαια κατ’ εμέ είναι ότι περικλείεται από ανθρώπους που αγαπάνε πραγματικά αυτόν τον σύλλογο με μπροστάρη βέβαια τον πρόεδρο της ομάδας Κο Κανδύλη, αυτά τα δύο χρόνια δυνάμωσαν την ομάδα, ήρθαν αρκετοί αθλητές με εμπειρία από υψηλότερες κατηγορίες και με πολύ δουλειά στο γήπεδο από παίχτες και προπονητές η ομάδα ήρθε εκεί που πρέπει!



-Ποιος θεωρείς είναι ο επόμενος στόχος αυτής της ομάδας.



Δ.Σ.: Άποψή μου είναι ότι  πλέον η ομάδα πρέπει να σταθεροποιηθεί στην Β’ κατηγορία να γίνει αυτό που λέμε ομάδα Β’ Εσκανά, πραγματικά θα είναι κρίμα να γίνει ομάδα ασανσέρ, κάτι που συνέβη τα προηγούμενα χρόνια, βέβαια πολλά έχουν αλλάξει και πλέον είμαι πολύ σίγουρος ότι αυτό δεν θα συμβεί, αντίθετα μάλιστα νιώθω ότι θα είναι και από τις ανταγωνιστικές ομάδες της Β’ και επειδή όπως τραγουδάγαμε στην περυσινή φιέστα μας ΄΄είναι τρελός ο πρόεδρος΄΄ ας κρατάμε μικρό καλάθι γιατί οι μεταγραφές είναι κοντά και ίσως ο Κος Κανδύλης έχει ακόμη υψηλότερους στόχους.. Κατά τα άλλα σίγουρα στόχος αυτής της ομάδας είναι η διατήρηση της πάρα πολύ καλής δουλειάς που γίνεται στα τμήματα υποδομής και επειδή γνωρίζω αρκετά σας λέω με σιγουριά ότι σύντομα το ανδρικό τμήμα θα απαρτίζεται από παίχτες πολύ καλούς που αυτή την στιγμή βρίσκονται στο παιδικό ή εφηβικό τμήμα του συλλόγου.



-Τρείς χρονιές  για σένα με τα χρώματα του Παννεαπολικού, οι δύο τελευταίες ήταν συνεχόμενες και οι τρείς συνοδεύτηκαν από άνοδο τι σημαίνει για σένα και ποιοί είναι οι προσωπικοί σου στόχοι πέρα από αυτούς της ομάδας;





Δ.Σ.: Πραγματικά είναι απίστευτο, αυτή η ομάδα μου έχει προσφέρει μόνο χαρές και επιτυχίες και βέβαια για αυτό τον λόγο αλλά και για άλλους πολλούς έχει κερδίσει ένα μεγάλο κομμάτι της καρδιάς μου, εκτός των επιτυχιών έχω γνωρίσει σημαντικούς ανθρώπους, έχω κάνει φίλους και το σημαντικότερο όλων είναι ότι αυτός ο σύλλογος είναι μια μεγάλη οικογένεια.. Όσων αφορά εμένα μοναδικός μου στόχος είναι να είμαι υγειής και να συνεχίσω να κάνω το χόμπι  που αγαπάω για αρκετά χρόνια ακόμα..



-Θα το συνεχίσεις στον Παννεαπολικό;



Δ.Σ.: Εννοείται η επιθυμία μου είναι να συνεχίσω στην ομάδα, όπως προανέφερα εκτός των επιτυχιών που έχω γευτεί με αυτήν την ομάδα έχω δεθεί με πολλούς ανθρώπους εκεί, βέβαια θα γίνουν οι απαραίτητες συζητήσεις με το προπονητικό team αλλά και την διοίκηση και αν κρίνουν ότι μπορώ να συνεχίσω να προσφέρω τότε νομίζω όλα θα πάνε καλά, πάντως η αλήθεια είναι προς το παρόν ότι απολαμβάνω την επιτυχία της ανόδου και ανυπομονώ για την φιέστα αλλά και τα μπουζούκια, επιπλέον υπάρχει και ένα τραπέζι που θα μας κάνει ο συμπαίχτης μας ο Νίκος Σιρόγλου, τα υπόλοιπα αργότερα… 
 
Το επίσημο blog του συλλόγου θα φιλοξενήσει δηλώσεις όλων των συντελεστών της φετινής πορείας του Ανδρικού τμήματος και φωτογραφικό υλικό  από παιχνίδια και προπονήσεις!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου